Followers

Friday, February 11, 2011

Buku Pen Merah Pen Biru sudah terbit!


Buat pengetahuan adik-adik, buku pertama daripada Kak Elisya Izd sudah siap dicetak pada awal Febuari yang lalu.

Mungkin akan berada di pasaran dalam masa terdekat ini.

Adik-adik boleh dapatkan dikedai berhampiran ya!

Terima kasih kerana menyokong! (^___^)

Selamat membaca.

Harap adik-adik juga dapat memberi komen supaya bagi penulisan buku yang seterusnya, Kak Elisya Izd dapat memperbaiki supaya dapat memberi yang lebih terbaik!

6 comments:

  1. Terima kasih Husna. Kamu bila lagi secara solo ya?

    ReplyDelete
  2. saya peminat buku pen merah pen biru dan saya sudah membacanya.Kisahnya menarik, tetapi terdapat masalah dimana terdapat satu bab tertinggal dan dua bab yang sama berulang ... harap maklum.. :) .. saya amat mengagumi bakat anda...

    ReplyDelete
  3. AKI

    Terima kasih kerana membaca buku Pen Merah Pen Biru yang merupakan karya pertama daripada saya.

    Sekiranya tidak keberatan sudikah AKI memberitahu bab yang bermasalah itu supaya saya dapat memperbaikinya. Maaf sekiranya, berlaku kecuaian.

    Ini kerana pada sample copy yang saya terima, saya semak selepas membaca komen ini dan mendapati tiada bab yang sama.

    Sekiranya Aki tidak keberatan, mohon beritahu. Terima kasih atas keperihatinan dan menyokong karya Elisya izd.

    ReplyDelete
  4. h!4 Ezaty

    Terima kasih dik kerana sudi membaca dan menyokong karya akak ya...

    ReplyDelete